wednesday march 16

Tjenixen!

Har (nästan) precis kommit hem från Sävsta där jag har börjat som barngympaledare, var tredje gången idag och det är faktiskt ganska kul, hoppas det blir fler barn snart dock... Jag bestämde mig för att gå dit och hem för det var ju så himla fint väder! Såg till och med några snödroppar, superfint ju! Våååårkänslor =)

Jag längtar riktigt mycket till helgen då vi ska åka upp till åkerby för 100-års kalas! Två av mammas mostrar fyller 50 år och det blir partyparty! Wiiiiiie!

Har testat grafitti nagellacket från IsaDora ett par gånger med massa olika färger men har aldrig tyckt att det blivit speciellt snyggt.. Testade vitt på svart nu och det var ju faktiskt riktigt fräsigt, klart min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0