tuesday march 8

Hola!

Klockan är snart halv fem och jag har ännu inte gått upp ur sängen idag, inte ens för en matbit eller ett toalettbesök, sjukt! Kanske dags att skaffa sig en hobby eller nåt...

Jag måste bara skryta lite om en grej eftersom det var så jäkla gryyyymt!... I söndags fyllde brorsan år och då åkte vi till Norrköping för att bowla med släkten, har inte bowlat på 3 år och jag vad jag kan minnas har jag alltid sugit på det, men den här gången var jag fucking bäst! Jag vann faaaaktiskt över Tonkan(det gjorde jag faktiskt!), och jag gjorde tre strikear på rad.. Jag kom fyra(först av tjejerna) och vi var fjorton stycken.. helt otroooooligt! jag är helt chockad själv ;) jag är awesome!

Nu ska jag springa på toaletten och sen ner för att fylla min tomma mage... idag står tvättning och kanske lite städning på schemat!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0