tuesday march 1

Tjolahopp!

Har legat lite lågt med bloggandet denna vecka.. Har faktiskt knappt suttit vid datorn överhuvudtaget. Men nu ligger jag bara och slöar i sängen med världens magont så jag ska skriva några rader.

Har hittat på en massa saker sedan jag skrev sist.. I onsdags kväll åkte jag hem till Moa för en sleep-over. Vi tittade in hos Felicia som har flyttat in i porten brevid, och dessutom skaffat världens sötaste, underbaraste lillalillalilla lhasa apso valp! Herreminguuud! Det var riktigt trevligt att träffa de två damerna igen eftersom det var nästan olagligt längesen. På torsdagen klev jag och Moa upp tidigt för att följa med hennes syster till Lager 157, eftersom jag inte fick nån lön förns dagen efter blev det bara en tröja, en bok och bodybutter.. Men ska jag vara ärlig så fanns det inte speciellt mycket annat som föll mig i smaken!

Kvällen spenderade vi hos Felicia igen, med god mat och lite vin! Uj så mysigt vi hade det! Jag åkte hem till Toni vid 11, väldigt mysigt det med måste jag säga! =) På fredagen tog vi det bara lugnt och hade fredagsmys, precis som det ska vara! Vi skulle ta oss ett varmt och skönt bad men jag råkade tabba mig lite så det blev inte så varmt och skönt.. utan bara kallt! :p jaja, shit happens!

På lördagen åkte vi till Åby för att fira världens bästa morfar som fyllt år tidigare i veckan. Jag älskar att träffa släkten, det är så mysigt! Vid sju åkte jag till Josefin där vi förberedde oss på kvällens bravader! Hanna och Petra har fyllt 20 barre och det ska ju firas rejält och det gjorde det också! Så najs!

Jag sov hos Toni och på söndageftermiddan tog vi oss ut i skogen för att åka lite bob, skitkul! Synd bara att man måste ta sig upp för alla jobbiga backar, annars hade jag åkt tusen gånger mer! Vi hade med oss varm choklad också, som verkligen var vaaarm.. och god! På kvällen åkte vi hem till mig och igår for han till Örebro igen, den rackaren =(

Långt inlägg det blev!(för att vara mig) men nu ska jag faktiskt inte skriva mer =) puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0