friday march 18

Morsning!

Sitter hemma hos familjen Duras helt själv.. Idag slog jag upp ögonen riktigt tidigt för att Toni skulle till skolan halv nio, har legat och slöat i sängen till nu. Ska snart ner till stan, jag ska klippa mig idag, äntligen! Min lugg som jag inte klippt sen december börjar bli lite väl lång för att man ska kunna se något under den, så den och några slitna toppar åker av!

Igår följde jag med mamma och pappa ner på stan för att köpa kostym till pappa, vi hittade en riktigt fräsig på dressman, plus lila skjorta och ljuslila slips. Apsnyggt! Efter det åt vi på kolgrillen, kycklingspett med bulgur och tzatsiki. Mums!

Efter klippningen ska jag hem och packa sen drar vi kosan mot Åkerby, ska bli mysigt =)

Nu ska jag ta och kila! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0