friday march 11

Hallå i stugan!

Det är fredag och här sitter jag i min ensamhet.. eller, har jag ju mina kläder som ligger som en mur omkring mig i sängen.. jag har rensat min garderob idag! Gör det ganska ofta nu för tiden men jag lyckas ändå alltid få bort en massa skit. Den här gången har jag samlat ihop en fet hög som jag ska lägga i en sån där container till bättre behövande. Snällt va!

Jag har haft lite planer för kvällen hit och dit och till och från idag men det är ändå inte lyckats bli något mer än mig själv, datorn och sängen...  Imorgon kommer iallafall pojken min hit och då blir det andra bullar! Har inte träffat honom sen i måndags så jag längtar maaaassor!

Det var allt =)


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0