wednesday jan 5

Hej!

Går fint med mitt nyårslöfte, men jag har faktiskt inte haft tid för datorn.. Igår blev det en snabbvisit i Örebro, jag och Toni åkte tidigt på morgonen för han skulle träffa sin pluggkompis klockan 9. Han kom tillbaka till lägenheten några timmar senare och sa att han kunde göra sitt skolarbete hemma istället, så vi for hem igen. Nu sitter vi hemma hos honom och han nördar med wow. Alla flickvänner måste älska det spelet!

Ikväll ska vi till min faster för julfirande, har ju inte firat med dom ännu. Julklappsspel och smörgåstårta bokat, mysigt!

Imorgon ska vi till Kolmården med morfar och kusinerna så det blir förmodligen inget bloggande då heller, men vi hörs väl när vi hörs! ;)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0