tuesday jan 11

Hoho!

Ja, jag lever faktiskt.. men har inte kommit igång med bloggandet riktigt ännu :P
När jag skrev sist var jag på väg på party och jag kan säga att det blev riktigt lyckat och roligt! Efter ett besök på krogen for jag hem till pojken och jag har umgåtts med honom sedan dess. Det var meningen att vi skulle åka till Örebro i söndags och han skulle plugga klart det sista på hans mattekurs, men vi hamnade hemma hos mig istället. Hans pluggkompis kände för att bli magsjuk så det blev ingenting med det.. Tråkigt att han ska behöva jobba tillsammans med någon lat jävel som bara skjuter upp saker. Men det fixar sig nog!
Toni åkte hem vid fyra förut och jag har bara legat i soffan och slappat. Skönt med en segis dag! Imorgon ska jag tillbaka till honom, klarar inte att vara utan honom så länge! hhihi =)
puss!

Kommentarer
Postat av: eym

hej, riktigt fin blogg!

var gärna med i våran veckans

blogg! vinnaren vinner många länkningar och

garanti på fler besökare!



kram

2011-01-19 @ 17:54:18
URL: http://eym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0