wednesday feb 16

Morsning korsning!

I måndags bestämde jag mig till slut för att jag inte kunde sitta hemma helt ensam på alla hjärtans dag så jag hoppade in i bilen och styrde kosan mot örebro, hämtade upp två pizzor och överraskade boyfriend. På kvällen blev det även bio. Väldigt trevligt och mysigt =) Jag har ännu inte kommit här ifrån men jag klagar inte ett dugg!

Jag är nog kvar här till imorgon då han också ska hem så vi kan åka tillsammans. Yep! dåå vet ni vart jag håller hus! =)

possposs


Kommentarer
Postat av: Gniztra

Ormringar,2 finger ringar,läppstift,playboy smycken och så mycket mer som du kommer vilja ha..

Kolla in på..

www.Gniztra.com

2011-02-17 @ 21:46:54
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0