tuesday feb 22

God morgon!

Har precis stigit upp ur sängen och jag tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg, det var några dagar sen sist..

Helgen var fullspäckad med grejer, i lördags blev det party med fina vänner och en titt inne på statt senare på kvällen, kan inte säga att jag hade kanonkul men det var iallafall skoj att hänga med brudarna!

I söndags klev jag och Toni upp tidigt för att ta oss till Gustavsvik och badelibada, min morbror och hans familj hade bestämt sig för att åka dit och då tyckte jag att vi kunde hänka! Det var riktigt roligt och mysigt =) Efter badet blev det en sväng till Marieberg för att tugga i oss lite tacobuffe och på kvällen hamnade jag och Toni i hans studentlägenhet..
Åkte hem till Vingåker igår för två gympapass och idag ska jag på möte om att bli barnledare och sedan blir det boxning. Nu:frukost! =)

Ha en bra dag!


gammal bild på en trött skoltjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0