fredagsmys!

Tjingeling!

Idag har jag varit och hälsat på min kära vän Hanna, och jag fick den stora äran att färga hennes hår.. Vi började med blonda slingor och sen färgade vi hela rött.. Måste säga att det blev riktigt bra, den bruden är dösnygg i sin röda kaluffs!

När jag kom hem slängde jag ihop lite kyckling och ris med beasås. mums! Nu sitter jag och väntar på att boyfriend ska komma hit.. Jag har (hör och häpna!!) börjat på mitt CV nu, äntligen.. haha! Toni är så himla duktig och springer runt och söker sommarjobb nu för tiden så jag antar väl att han har inspirerat mig lite! Men förhoppningsvis blir det inte bara sommarjobb för min del!

Återkommer förmodligen imorgon!
puss&kram



Dagen man tog studenten. Lycklig som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0