friday feb 18

Morsningkorsning!

Går lite småsegt med bloggandet fortfarande men det får vi ta och leva med va!

Då var man hemma från Örebroet igen, Toni har inga lektioner på fredagar så vi åkte hem igår när han slutat, var faktiskt ganska skönt att komma hem igen. I onsdags åkte vi ner på stan och åt på Rosalis Deli. MUMSFILIBABBA! Uj så gott det är, vi åt chicken alfredo, MmMMmmMM!

Anyway... Idag är det fredag! Uppskattar inte denna dag lika mycket längre eftersom jag går hemma hela dagarna och alla dagar känns som fredagar för mig :p Kan inte telefonen bara ringa och någon säger att det finns ett toppenjobb åt mig och jag ska åka dit och börja jobba direkt? Skulle vara nice! Menmen... idag SKA jag skriva ett cv! haha, vet inte hur många gånger jag skrivit det här, men nu ska det bli av! good for me!

Det var allt för nu. puss&kram


Mysig sommarbild från 2009! åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0