SÖNDAG

Är hemma i lilla Vingåker igen efter att ha spenderat hela helgen hos pojken. Han blev ju 20 år igår så det blev kalas med god mat och massa tårta och mumsigt! Riktigt mysigt! På kvällen åkte vi och hyrde film och köpte lite snacks. Det blev Kick-ass, har velat sett den så länge... men vilken besvikelse!!! Har fått för mig att den ska vara asrolig, men det var den ju knappast, helt annorlunda mot jag tänkt mig. Typisk störd amerikansk film.. Tjejen var grym dock! ;)

I fredags tog mamma och pappa med mig och Toni till Riva för att dom ville fira honom, det blev oxfilé och potatisgratäng, jättegott! Efter det åkte vi hem till Toni och fikade med hans föräldrar också. Senare åkte jag och Toni till Felicia som hade ett awesome 18-årskalas. Jag hade riktigt skojsigt och jag tackar för det, Fälly!

Nu har jag legat i soffan och kollat på alla one tree hill-avsnitt som jag missat, fyfan vad jag grinat! Bara så sjukt sorligt helatiden, man mår riktigt dåligt! Men det är ju så galet bra, längtar till nästa avsnitt kommer!

bye for now




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0