Jag suger...

på att blogga! fytusan..

Känns som att dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar och har fullt upp hela dagrna. Hinner aldrig sätta mig ner i lugn och och bara vara för mig själv, men nu tänker jag ta mig den tiden, en liten stund iallafall.. Jag har precis kommit hem från en visit i Örebro hos världens bästa pojkvän! Åkte dit direkt efter jobbet och vi har bara myst hela kvällen. gillas skarpt!

I helgen kom mammas kusin, hennes man och mina sysslingar hit. Sebbe och hans flickvän har också varit här så man kan minst sagt säga att det varit fullt hus här hemma! I fredags blev det mumsig mat och prat och skratt. Det blev en tidig kväll och skaplig uppstigning dagen efter för att åka till Norrköping och shoppa med syssling Sara och Sebbes tjej, Sabina. Mycketmycket trevligt! Jag hittade en skinnjacka, en skjorta, en tshirt och lite smått.. Alltid lika kul med shopping! På kvällen blev det en mysig middag igen och senare åkte jag in till stan för att umgås lite med Toni och hans polare, det blev ingen lång stund där för de bestämde sig för att dra på fest och då gick jag och Toni hem! Igår gjorde jag min absoluta favoritsyssla, att umgås med pojken! En vanlig slapp-förbereda sig för jobb-söndag :)

Det är sista veckan jag jobbar nu och ångesten byggs upp mer och mer för varje dag.. vad sjutton händer sen? Jag har ingenting att göra och har inte ansträngt mig ett dugg för att ha det heller. Men det känns riktigt skönt faktiskt! Ett jobb är ju verkligen aldrig fel för pengar behövs alltid, men det ska bli nice att få en liten semester!

Nu ska jag knoppa, imorgon står jobb och träning på schemat! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0