HELG

Yep, i fredags var det jobb 7-16, körde hem mamma och hämtade min Iphone när jag slutat sen åkte jag tillbaka in till Toni. Runt halv 9 mötte jag upp Jossie vid bussen för att sedan kila iväg till Linda, kvällen bjöd på goa, saknade vänner och (lite för mycket) vin! Vid ett gav jag upp och åkte hem till Toni och somnade bums :p

På lördagen följde jag med Jossie, hennes mamma och Conny till Kolmården. Det var riktigt mysigt att strosa runt och kika på lite djur.. Delfinshowen var som vanligt helt underbar, det var inte ett hårstrå på kroppen som låg ner! Berg och dalbanan var gratis just den dagen så jag och Jossie passade på att åka ett varv, kanske inte den roligaste jag åkt menmen ;) På kvällen åkte jag hem till Toni igen och sedan åkte vi hem till mig och fixade tacos, mums!

Söndagen blev en riktig slappardag i soffan. På kvällen, efter maten gjorde jag och Toni en äppelpaj innan vi åkte hem till honom. Ja, det hände inte speciellt mycket mer!

Idag har jag jobbat och efter det följde jag med en kompis till familjen ut och red! Riktigt mysigt, har alltid gillat hästar och blivit så avundsjuk så fort jag sett någon rida. Hoppas verkligen att det blir flera gånger! Hästen jag hade var riktigt snäll, men lite busig såg inte vart han satte fötterna alla gånger ;)

Nu ska jag prata lite med min snutt som är i Örebro, sen blir det natti!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0