Hej på er!

Sitter och kollar på idol nu.. har inte kollat så jättemycket då jag inte varit speciellt intresserad och varför jag kollar nu vet jag absolut inte, det som är nu är ju lätt det tråkigaste under hela idol! Ska bli spännande att se de sista programmen och finalen, det tycker jag är roligast :)

Idag var det jobb igen, och imorgon är det över.. siiista dagen på lagret, ska bli skönt men samtidigt lite tråkigt. Lönen kommer ju imorgon också, väldigt efterlängtat! Så efter jobbet ska jag ner på stan och köpa present till pöjken som blir hela 20 år på lördag, hihi! Helgen kommer bestå av en massa kalas, imorgon hos Felicia som blir 18 barriiisar och på lördag hemma hos Toni. Ska bli så skoj!

Snart är det jag som är 19 år också, guuud vad jag längtar! Vilken ålder! ;)

PUSS PÅ ER!




Lätt det bästa som någonsin visats på tv! hahahahaa jag garvar ihjäl mig!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0