FREDAGSMYS

Halloj!

Eftersom jag inte har haft tid att skriva nåt under veckan har jag lagt upp lite bilder på vad som hänt istället, titta och njut ;) hihi

Igår var det min och Tonis 5-månaders dag så efter jobbet åkte jag och köpte lite gott till kvällen sen hämtade jag honom och vi åkte hem till mig. Jag lagade fläskfilé med pommes och sallad, det blev smaskens! Senare kollade vi på film och gottade oss med massa snacks, en riktigtriktigt mysig fredagskväll!

Vid tio imorse åkte han hem för att spela match och jag har bara gått runt och latat mig men nu ska jag sätta igång och städa mitt rum, ikväll blir det möjligtvis lite ölande med fina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0