Back on track? ja, jag lovar!

Ligger i min säng och läser lite bloggar så kom jag på att jag inte skrivit nåt här på snart en månad.. Har tänkt att börja på allvar igen, lite för eran men mest för min egen skull! Kan vara kul att gå tillbaka och kolla om några år liksom :)

Känns som jag hunnit med en hel del sen jag skrev sist...

Just nu håller jag på och jobbar på Axelssons lager för fullt! Har jobbat i fyra veckor i morgon och har då två veckor kvar. ska bli nice när lönen kommer! Förra veckan började Sanjin och Dejan jobba också, blev lite roligare när man har några man känner att snacka med.

Har varit i Tunisien med familjen, underbart väder, strålande sol och 40 grader varmt varenda dag.
U N D E R B A R T!!

Jag har beställt en Iphone också, feeeet nice:) men är riktigt besviken på 3! Jag och Toni var på Marieberg i söndags där jag beställde den i 3butiken, "vi har den inte inne nu, men den kommer till dig imorgon eller på tisdag" sa hon som jobbade. Jag väntade till tisdag då jag får ett mail om att den ska komma inom två arbetsdagar. Jaja då får jag den senast på torsdag iallafall.. Idag är det torsdag, har jag en Iphone?! NEJ.. Kommer den inte imorgon blir det jag som ringer och klagar riktigt ordentligt på 3!

Jag fick iallafall ett paket från Nelly idag, det gjorde mig lite gladare! Beställde för TVÅ dagar sen! där är ett företag man kan lita på ;) Ett par skitsnygga skor, en skitsnygg klänning och två toppar, ska lägga in bild imorgon eftersom jag ska ha klänningen och skorna på kvällen då det blir partiiis! :)

Nu ska jag ta lite te och några digistive sen blir det nattis!
pussååkraam



Jag och brorsan i Tunisien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0