Onsdag

Hejsan!

Idag har jag jobbat.. Var tänkt att jag skulle vara hos boyfriend i Örebro den här veckan men min chef ringde igår och frågade om jag kunde jobba eftersom det var så många sjuka.. så det var bara att sätta sig i bilen och åka till Katrineholm, ska jobba den här veckan sen får vi se hur det ser ut följande veckor, hoppas det blir mer!

Toni har tvingat mig att fixa skype så nu sitter vi och snackar lite, väldigt mysigt :) Hade tänkt att ta en promenad idag med men jag blev så himla trött efter maten så jag la mig i soffan och kollade på desperate housewives sen somnade jag en sväng tills Toni väckte mig och det var helt kolsvart ute, så ingen promenad för mig inte!

Orkar inte göra det jag lovade igår, men imorgon kanske! ;) hihi

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Upprörd bloggläsare

Utlovade ju bilder.. hihihiihhi

2010-10-06 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0