YO!

Det var inte igår minsann...

Jag har sådan himla jätte olust att blogga nu för tiden.. men nu så här på natten när man har 0 saker att göra passar jag på att skriva några rader, för ni får ju inte tro att jag glömt bort er!
Jag och mamma var precis och hämtade pappa i k-town och nu är jag pigg och kan inte sova.. gubbfan har varit i Stockholm och kollat på We Will Rock You, och så har han ätit världens (dyraste) middag. helt gratis! alltihop! avundsjuk? jag? nono

Wellwell.. Jag såg världens mest underbara film igår! de dimhöljda bergens gorillor, dra mig baklänges vad fin den är! Jag trodde inte att jag skulle bli så känslig för ett gäng gorillor..

Imorgon är det fredag och då kommer min baby hit. Brorsan är hos flickvännen och pappa ska ut och roa sig så det är bara jag, mami och Toni hemma och jag tänker laga middag åt dom! hihi

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0