thursday nov 25

Hej raringar!

Sitter hemma hos familjen Duras och väntar på mat som Toni fixar. Smaskens!

Igår kom Tessan till mig, vi fixade tacos, kollade på TV, åt godis, spelade buzz och tjejsnackade! Senare på kvällen kom Hanna förbi. När hon åkt hem åkte jag och Tessan in till stan för att kolla när Toni spelade korpen, efter det åkte vi till donken och käkade sen körde jag hem Tessan och åkte hem till Toni. MYSDAG!

Idag har jag rensat och städat grabbens garderober, VÄLBEHÖVLIGT! Gud så dammigt det var, hihi.. När jag var klar stack vi iväg till Ica Maxi och köpte mat.. Jag hittade ett buzz-spel som jag fick av Toni för jag hade städat så fint :)

Nu ska jag hjälpa plutten lite =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0