SÖNDAG

Jag är så bra på att blogga, visst!..

Fick något tokryck för några dagar sen och började riva runt i min garderob.. Har gjort om, sorterat och slängt en jävla massa och det känns riktigt skönt! Har också sytt lite kläder som var trasiga eller bara behövdes sy om. Duktig!.. Förutom att det står lite skit på golvet som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av är jag relativt klar nu :p

I fredags var det en lugn kväll, pojken var här och myste och vi knoppade ganska tidigt eftersom jag och mamma skulle upp och åka till ullared klockan 4! Men trots att det var mitt i natten var det inte så jobbigt att gå upp, med tanke på vad vi skulle göra! =) hihi

Vi skjutsade hem Toni sen åkte vi till bussen som gick klockan 5, runt halv 10 var vi framme och en timma senare var vi inne i shoppinghimlen, haha! Kvart i 3 var vi klara och ställde oss i kön där vi fick stå i 45 min.. 2600 kr handlade jag loss för plus att jag köpte ett par shepherd tofflor i en skoaffär utanför och en fotoskrivare på netonnet lagershop =) Väldigt nöjd med dagen och mina köp!

Vi kom hem vid 10 och runt 12 körde jag in Julia och hennes kompisar till stan sen åkte jag hem till baby!

Idag, när jag kommit hem från Toni åkte jag till Joans och köpte mat till mig, pappa och mamma sen in på ica och köpte lite fika, det är ju trots allt fars dag! :) Pappa fick en parfym och duschtvål också, hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0