saturday nov 20

Godmorgon!

typ.. Jag tänkte vara duktig och ställa klockan på 9 idag eftersom jag gått upp så sent de senaste dagarna, men så var det ju så att klockan jag ställde var inställd på att bara ringa på vardagar!! Så jag vaknade klockan 11 istället. crap!

Har inga större planer för dagen, förhoppningsvis får jag träffa några av mina pinglor. Jag är sugen på en utgång också! Det blir nog att åka till pojken och så får jag se vart dagen tar vägen helt enkelt!

Allra helst skulle jag vilja kasta ut min dator som bara står och tar plats, åka till IKEA och köpa en bokhylla att ställa där istället och pyssla med det idag. Jag känner mig pysslig.. kanske blir en tripp imorgon, skulle vara mysigt!

Lite planer på att åka till Ullared snart har börjat smidas.. Den här gången med ett gäng vänner! Var ju just där men nu för tiden träffar man brudarna allt för sällan så det gäller att ta varje chans man får! Tror det kan bli mysigt med en liten tripp =)

Dags att lyfta röva ur sängen och göra nåt vettigt.. puss!


Kommentarer
Postat av: tessan

Vi ses typ aldrig vi tjejer! Känns jätteträligt :( Hoppas på en lunch eller så, vädligt snart! hjärta

2010-11-20 @ 17:48:22
URL: http://theresemariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0