monday nov 22

Tjingeling!

Lördagen blev inte alls som jag tänkt mig, vänner hoppade av en efter en men jag lyckades få tag på en liten Fialott som var sugen på att umgås. Det var typ 100 år sen vi träffades, bara hon och jag. Det blev vin, kex, ost och vindruvor i hennes finfina lägenhet som jag innan inte besökt än. Riktigt trevligt och kul!

Igår satte vinflaskan sina spår och jag rörde mig inte många meter. Var hemma hos pojkvännen och latade mig hela dagen, förutom en stund på kvällen då vi tog oss ut i snöovädret med hans doggie. Och det har satt sina spår idag! Haha fyfan vad det känns i rumpan! snacka om att jag måste börja träna igen :p

Nu ska jag rensa min stationära så jag kan kasta ner den på kontoret sen. Ska bli så skönt att bli av med den!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0