Långhelg

i'm back! typ.. jobbigt att vara student när man måste festa helatiden och inte kan blogga nånting.. ;)

I onsdags blev det klassfest hos Sissi innan vi drog ner till Harrys. Det var riktigt kul faktiskt! Har nog aldrig haft så roligt på Harrys iallafall.. Vid ett tröttnade jag och då kom min snutt och hämtade mig, sängen var väldigt efterlängtad måste jag säga!

Torsdagen spenderade jag hos Toni, onsdagen satte sina spår och jag kände mig som ett lik hela dagen, men Toni var faktiskt inte bättre han ;) åkte hem vid nio och somnade ganska duktigt.

Igår blev det fest hemma hos Linda, vi lyckades trycka in en jävla massa brudar i hennes lilla lägenhet och det var hur kul som helst! Vid 11 drog vi ner till öltältet där det var minst lika roligt! Tog nattbussen hem för ovanlighetens skull, kön var hur lång som helst och det tog typ en halvtimme innan vi kom iväg.. när jag väl var hemma blev det lite tacos innan jag somnade, finfint!

Idag vaknade jag klockan sju och hade svinont i halsen, svettades som en gris och världens huvudvärk.. mina tankar var typ såhär "skönt att det är söndag idag så jag slipper göra nånting, kan jag sova hela dagen" efter ett tag slog det mig att det faktiskt är lördag och jag ska ska ha grillparty här ikväll.. jobbigt, jag vet!!

Vädret verkar vara på min sida iallafall, hoppas det håller i sig till ikväll.. ska försöka ta mig ut så småningom men är lite ljusskygg för tillfället.. Det är iaf dags att kliva upp ur sängen nu!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0