Söndag - Örebro

Min tänkta pluggdag blev till en köra som en galning - hämta bror - biltema - marieberg - köra ännu mer som en galning - dag. hihi.. Jag övningskörde och höll på att ta livet av oss i ett antal rondeller och korsningar och på motorvägen. meeen, här sitter jag! Vilket betyder att jag är så sjukt bra att jag kan köra som en jävla galning, utan att dö ;)

Det blev inte mycket shopping men jag hittade en blus och ett linne/klänning på Gina för 49 kr/st och ett armband för 19, lite nice! Vi sprang även runt och letade inbjudningskort till min student vilket inte gick så bra, men jag lyckades hitta några iaf. När vi kom hem satte jag mig och skrev direkt och efter väldigt mycket om och men, och några sönderrivna kort blev det som det blev och nu är alla inbjudningar skickade, skööönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0