Some news

Har precis kommit innanför dörren.. ska snart ut igen och ta åt mig de sista solstrålarna, underbart väder.. trots att det var så grått och trist i förmiddags!

Det blev en snabbvisit på lager 157.. väldigt överskattat ställe men åkturen i Evelinas cab var riktigt nice! (Y) Lyckades iallafall hitta en hel del godingar faktiskt!

På vägen hem bestämde Evelina sig för att dom skulle skjutsa mig hela vägen till Vingåker och det tackar man ju inte nej till! Kom på att vi kunde gå in på outleten för jag har ju tagit på mig ansvaret att välja ut slips och näsduk(?) till min balkavaljer ;) Vi hittade en jättefin mörkblå- och rosarandig som jag blev lite smått förälskad i, ringde Fredrik och berättade men han lät lite tveksam så jag slängde med en blårandig slips också, hängde undan det till på torsdag då han ska dit. Hoppas verkligen att han väljer den rosa! :D hihi. När vi ändå var där passade jag på att leta efter en väska till balen också, hittade en riktigt fin för bara 99 kr!

När de skjutsat hem mig träffade jag på grannen som satt ute och solade och fastnade där ett tag.. Vi planerade min balfrisyr som hon är så snäll och fixar på lördag! Vi planerade också ett litet äventyr som vi ska ut på nästa sommar/höst, kommer bli ruskigt kul! 


Fräscha solbrillor, 2 för 100kr


Collegetröja och chinos, 100 och 75 kr (orkar inte ta någon bättre bild så ni för nöja er med detta)


Sött armband till balen! ca 70 kr


Väska, Daniel Ray, 99 kr (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0