Torsdag

När jag kom till skolan halv 9 idag visade det sig att våran lärare var sjuk och vi började inte förns kvart över 10, verkligen en bra start på dagen!! Vi slog oss ner i matsalen med våra mac:ar under tiden, bortsett från att jag kunde fått sovmorgon var skoldagen helt okej.. Efter skolan åkte jag hem till mois. Vi kollade på bröllopsfotografen, helrolig! Efter den blev det luftslottet som sprängdes, inte lika rolig med tanke på att jag redan sett den och den är nästan 3 timmar lång :p Vid 7 kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag och kollar på sveriges värsta bilförare, så jävla kul! hahaha

Imorgon har vi inga lektioner men jag ska in till skolan i alla fall och träffa mina kompanjoner för att fixa inför UF-mässan som är om två veckor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0