Torsdag

Idag åkte jag hem till en skitjobbig person.. Vi har haft syjunta hela kvällen, jag hade 6 par jeans med mig.. två som skulle bli shorts och 4 som jag skulle sy in och lägga upp, jag började på alla par men orkade inte göra klart nåt av dem. Jossie gjorde nåt asfult skit, men jag sa till henne att det blev fint annars hade hon väl blivit ledsen. Efter en stund kom en till skitjobbig person och gjorde oss sällskap.. nu sitter/ligger vi i jossies säng och ska för en gångs skull INTE plugga. Kors i taket! 

Jossie får utbrott på att det låter för mycket när jag skriver (när hon är trött irriterar hon sig på minsta lilla) så det är väl bäst att lägga ner skrivandet. God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0