Torsdag

Har precis vaknat efter typ 3 timmars sömn, är så jävla trött!

Igår åkte jag till Josefin som precis kommit hem från Örebro, på vägen köpte jag chips och cola till oss så vi mös till det riktigt ordentligt! Som vanligt blev det sent innan vi somnade och idag vaknade vi en kvart innan bussen gick så det fick bli en senare, som vi knappt hann med heller.. Första lektionen gick bra och jag var riktigt ambitiös.. sen var det dags för svenska b och religion. Kan vara bland det tråkigaste som finns!

På mentorstiden kom Sandra, som vi har svenska och religion tillsammans med, med sin två veckor gamla Alicia. Jag har nog aldrig sett nåt så sött och litet! Kunde stå i flera minuter och bara titta på henne.

Nu blir det käk, sen ska jag försöka skriva klart mitt etikarbete.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0