Tisdag

Idag var det fullt upp hela dagen på lagret.. Har plastat av typ fem miljoner tröjor, kanske inte det roligaste men det är skönt att ha nåt att göra helatiden så går tiden snabbare :)

Tog 10 i 4 bussen hem.. hade tid hos tatueraren klockan 5, jag kom hem kvart i 5, skyndade mig in, skyndade mig ut i bilen, skynade mig till minuten för att ta ut pengar, skyndade mig till tatueraren och hann! Helt otroligt.. Fick moraliskt stöd av Lina också, tack o lov.
Hon som tatuerade var hur trevlig som helst! Hon hade ritat en egen bild åt mig som var skitsnygg.. självklart tog jag den istället för den jag räknat med från början, för den såg ut som skit i jämförelse till den hon ritat.. efter många förberedelser och lite tédrickande kom vi igång typ tio i sex och var klara tio över sju. I början kändes det knappt, skönt, tänkte jag.. men fick tänka om efter ett tag.. när hon skulle gå tillbaka och bråka i samma "spår" helatiden gjorde det sjukligt ont. Men jag lyckades hålla masken bättre än Lina iallafall, haha söt var hon när hon stod där med hakan nere vid tårna :D



Imorgon får jag äntligen träffa min Josefin igen, som nu för tiden bor i örebro sön-ons..
finns inte ord för hur mycket jag saknat dig, baby!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0