SJUKT

KLICKA!

Fan vad jag hatar dessa människor.. jag blir så arg att jag grinar!!! Hur i helvete kan ett helt samhälle bete sig så här mot en stackars tjej? Vuxna människor till och med, det är så jävla sjukt! Jag blir så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Vill bara skrika rakt ut.. Folk sitter dessutom och kallar henne för hora, fitta m.m. Att de vill döda henne och önskar att hon kommer bli våldtagen för att hon "ljugit". Grabben ringde ju förfan polisen och erkände!! VILKA JÄVLA IDIOTER DET FINNS!

Att de efter den andra våldtäkten fortfarande tror att han är oskyldig är ännu mer ofattbart.. Jag hoppas för allt i världen att folket inser vilka idioter dom är och vad fan dom håller på med. Att se det här programmet gör så jävla ont i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Simone

gud, vad arg jag blir! asså vad är det för fel på dom? hans mamma är ju dum i huvet!

2010-03-25 @ 18:35:20
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0