Örebro

Nu är vi på väg hem från Örebro, solen skiner och jag är så jävla steeeeekig!

Jag har vart så sjukt snäll mot min bror idag, diskade hans äckliga disk som stått i säkert ett halvår, typ.. det är ju inte varje dag man fyller 20 liksom! Lunch på kinamuren. satt fint som faan. Räkchips is the grej! MUMS

Fick en skapligt försenad 18-års present av min bror, svart nagellack och örhängen. Tack som fan
Efter många försök att få på brorsan massa snygga kläder som han typ ville spy på kom vi tillslut överens om en skjorta från H&M för 249 spänn som fick bli hans present. Till mig själv fick det bli ett par skor från din sko, också för 249 spänn, lägger in en bild sen :) Nu ska jag sova en sväng

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0