Onsdag

Idag tog jag ledigt från praktiken för att hinna klart med allt skolarbete, har faktiskt gjort klart det mesta. Sammanbrottet igår kanske behövdes för att jag skulle kunna ta mig i kragen och fixa skiten.. Om drygt en timme ska jag kila ner till bussen för att ta mig till stan och möta upp Tessan på en fika och en sväng på stan. Det ska bli riktigt mysigt! Var längesen man träffade den bruden.



Min bror kom precis upp och sa att jag fått virus på min dator (den som jag köpte innan jag fick mac:en, som jag knappt själv använt, som han använder för att spela wow på). Tackar som fan för den! Jag blev inte glad, inte alls. Har bara väntat på att det ska hända nåt. Han lämnade precis rummet med svansen mellan benen och ett dåligt samvete, visst går det att fixa men det ska ju kännas lite ;)
Hoppas att han köper en ny till mig sen med tanke på att min kommer vara helt sönderspelad. (jag vet att du läser) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0