Onsdag

Äntligen är praktiken över för denna vecka! Trodde att jag skulle avlida idag.. sjukt trött, ont i ryggen, ont i fötterna. Men nu är det bara en vecka kvar sen har vi lov! ska bli så underbaaart.. förhoppningsvis lyckas jag lite bättre på körkortsfronten då också.

Nu ska jag plugga arslet av mig.. för en timma sen fick jag reda på att vi har prov i religion imorgon, fattar inte hur våran lärare tänker.. var precis samma sak när vi hade svenskaprov sist :s fyfan!

Det är tydligen så att "alla" ska på Harry's ikväll, känns dock som att jag hoppar det.. har ju inte blivit lyckat nån gång när man vart där så varför skulle det bli det idag liksom? ;)

jäjä.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0