Lördag

Har precis kommit hem från Hanna där jag kollat på melodifestivalen med henne och några flicks.. Har faktiskt inte sett på melodifestivalen i år, tycker bara att det blir sämre och sämre för varje gång men de andra ville se finalen så. Det var fler dåliga än bra låtar och tyvärr vann en av de mindre bra, jag hoppades på Salem eller Eric men kul för Anna iaf!

Tidigare idag åkte jag och mamma, som sagt, till marieberg.. jag köpte lite pärlor till uf-mässan nästa vecka sen blev lite annan shopping också, såklart! Hittade 3 par örhängen, en ring, några armband och ett par stövlar. Imorgon kommer gänget från åby hit och firar Sebbe, ska bli riktigt mysigt :)

Nu ska jag inta min sovplats i soffan, morfar är här och övernattar och snäll som jag är lånar jag ut min säng till honom. God natt på er!




Stövlarna kommer nog upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0