en rubrik

Visste du att...?

jag vill – åka utomlands
jag har – tråkigt
min senaste kyss - gjorde mig glad
jag lyssnar mycket på - töntmusik
jag funderar på – att bli rik
jag pratar – inte gärna i onödan
jag inte gillar – pannkakor
min första riktiga kyss – vill jag helst glömma
jag avskyr när folk snackar – om sånt dom inte har en aning om
kärlek är – bra!
jag gillar – att snön smälter
jag alltid kommer att – ha bruna ögon
sist jag grät var – igår kväll
min mobiltelefon är – mitt liv
när jag vaknar på morgonen – önskar jag att jag fick sova lite till
innan jag går och lägger mig – klär jag av mig
idag har jag – haft min första praktikdag på axelssons lager
jag just nu tänker – hihi
ikväll ska jag – försöka börja med mitt svenska arbete
imorgon kommer jag – göra en jävligt nice grej!
jag hoppas – på att få träffa t snart


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh tack så mycket! :D Jag svänger förbi imorgon eftermiddag och på torsdag tänkte jag =) Men har inte ni praktik?

2010-03-08 @ 20:45:11
URL: http://blivandeungmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0