söndag

Det här med att börja blogga oftare går ju riktigt bra alltså, men jag har ju faktiskt vädret att skylla.. vem orkar sitta inne vid datorn när det är sånt dunderväder?

Igår var det sommarfest hos Petra. Det var riktigt najs! Kul att träffa massa klassisar och annat folk man inte sett på länge :) Det blev en tidig kväll för mig och jag åkte hem till Toni redan vid halv 12.. Slog på en film som ingen av oss orkade kolla klart på. Idag har vi haft en riktig mysdag med picknick på ett berg vid vattnet. Var där i flera timmar och jag höll på att smälta bort av värmen.. När det börjades snacka vm åkte jag hem fort som attan, och nu har jag hamnat här för en gångs skull..

Imorgon åker jag och Jossie till Stockholm för att bli stylade och fotograferade, kommer bli grymt!

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0