Marieberg

Inget vidare väder idag så jag, mamma och min kusin, Linn, for till marieberg för lite shopping, inte alls fel! Jag som inte skulle köpa nåt hittade 4 tröjor, lite ringar och två hemliga grejer hihi, tack o lov för rea! :) fick också ett par skor av mamma för att jag är så himla bra! wiiiiiie. ska visa er imorgon :)

När vi var på lindex barnavdelning hittade jag något så gulligt att jag höll på att tuppa av!! Pyttepyttesmå "raybans" åt bebisar, fanns i svart och turkost.. så sjuuukt gulligt! Var tvungen att köpa dom, båda gick på 15 kr så det var läääätt värt det! shit alltsååå! Och innan hemfärd blev det årets första mjukglass, muums.

Imorgon ska jag och Linn tvätta min bil, välbehövligt! sen blir det kalas hos morbror och sen ska jag försöka hinna till Hanna och Jakobs "Guldbröllop" också hihi :)

Nu blir det tv med kusinen en stund sen läggdags.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0