Uttråkad

Sitter i soffan och kollar på guldbaggegalan och väntar på att PH ska börja.. Noomi Rapace vann en liten bagge precis för bästa kvinnliga huvudroll. wie! fysjutton vad snygg hon är!


Idag har jag legat i soffan och kollat en massa avsnitt av lost och sovit lite till och från.. sen var jag tvungen att tvätta en maskin med kläder.. börjar ta slut med rena kläder i garderoben så jag kände att det var dags;)  det tar sin lilla tid dock.. det har varit en vattenläcka i vingåker så det är inget tryck i vattnet.. tänkte duscha förut men det gick ju inge vidare precis, så jag har inget annat val än att gå runt som en liten flottboll:) skapligt mysigt!
jag nös precis fem gånger i rad
hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0