then you can try sleeping in my bed

Idag vaknade jag halv 7 med feber och jag hade så ont i halsen att jag nästan började grina.. kunde inte somna om så jag gick och la mig i soffan o satte på lost. Kollade på ett avsnitt sen somnade jag en timme, kollade ett avsnitt till, sov en timme. Så har typ min dag sett ut än så länge. Jag fryser nästan ihjäl samtidigt som jag svettas floder. kul ju! Har precis fått i mig lite soppa och nu ska jag kolla vidare på lost .
Hade räknat med att åka in till skolan och göra religionsprovet idag men det blir ju inge med det. Har redan skjutit upp det i några månader så kan ju lika gärna skjuta upp det några till.. good!

Förresten.. vårat vatten är helt slut nu. Det ser ut som jag har hällt smör i håret och fejjan, så jävla mys!
pusssss!
snigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0