sunday

Hej!

Har inte orkat skrivit på ett tag men jag hoppas att ni överlevt ändå ;)

I fredags efter skolan hängde jag med Lina en sväng, vi kollade in hemsidan för dom som tatuerar här borta på gatan.. verkar helt okej faktiskt! Är otroligt sugen på att göra en till..
Jag kom hem vid 4 och sov till 6-7, var helt opepp på en utgång men när jag piggnat till lite drog jag till Josefin där Ludwig, Michelle, Hanna och Tom var. tio i 9 tog vi bussen till stan,hamnade hos tvillingarna en stund innan krogen. Jag dissade nattbussen och hängde med Linda och Petra på efterfest hos nån göteborgare. Spöade en kille hundra gånger om på GH medan Petra hamnade på toalettgolvet helt utslagen. haha! vid 20 i 7 kom vi där i från och gick hem till Linda o la oss :)

Igår kom Linda, Tessan och Malin hit.. vi käkade tacos, kollade på film, spelade wii och hade det mys! Dom drog hem vid 1 och jag slocknade pang bom!

      








Nu blir det Paradise Hotel XL och chirre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0