Måndag

Ny skolvecka igen och idag har jag vart tröttare än nånsin.. kom hem vid 3 och somnade direkt sen kom mamma och väckte mig halv 7, lycka till att somna inatt! 
På torsdag ska vi få våra efterlängtade datorer, vilket jag ser mycket fram emot.. synd bara att nästan alla i klassen klagar och gnäller så man får sår i öronen, vad är problemet liksom?

Hoppade sista lektionen idag för jag var tvungen att gå till tandläkaren.. usch, hatar! får döont i kinderna när dom sätter in den där plattan för att ta kort :( tanten var skitotrevlig och jag fick lust att slå ner henne. tumme ner för tandläkarkärringar!

Nu sitter jag och tittar på paradise hotel.. jag vill spy på han pontus men den nya killen är MUUUMS :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0