Jag är lycklig.

Fredagen är nu planerad och den kunde fan inte bli bättre! Ta kvart i ett bussen från skolan för att landa snabbt hos Josefin och sedan ta en lång och härlig busstur till Örebro. Ta en sväng på stan, hem till Lisa, ta en sup eller två, möjligtvis tre eller fyra och sedan dra ner till Frimis och dansa hela natten med mina bästa! fetgillas


Efter att jag och Josefin suttit och chillat i korren på media idag tog hennes pappa med oss till Sibylla och bjöd på mat, satt fint i kistan det! När vi ätit upp skjutsade han oss till bussen och när jag kom hem storstädade jag chinchillornas bur, sen slocknade jag bums efter att ha legat 2 sek i soffan.. men jag fick inte sova länge för min snälla mamma, som satt i andra änden och tjatade på att jag skulle gå och packa till imorgon.. gick tjurigt iväg från soffan, hängde upp min tvätt och startade en ny maskin. Nu har jag precis gjort klart en inlämning till imorgon så nu är det dags att packa!

Later'o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0