Hej på er!

Blev inte mycket tid vid datorn igår... Jag och Hanna följde med Jossie efter skolan, det blev chokladbollsbak och picknick i Jossies rum, hur mysigt! Hon ska tapetsera om i sitt rum så jag och Hanna hjälpte henne att riva tapeter, jävla shiisst!

Vid 7 skulle Hanna med bussen och när vi gjorde henne sällskap till bussen stötte vi på Ludwig.. på vägen hem igen blev det spring och hopp i snödrivor. Jag fastnade med benet och Jossie passade på att putta mig så jag dök med fejjan rätt ner i snön och kunde inte komma upp. haha!

När vi kom in blev det ännu mer tapetrivning sen kom pappa och hämtade mig vid 9.. Gick direkt upp på rummet och slocknade , liiite trött.


och så här seeexig var jag igår! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0