halloj

Var ett tag sen jag skrev men har liksom inte haft så mycket att berätta om.. har mest slöat de sista dagarna på lovet. Idag började skolan igen, första lektionen var bara pest och pina men sen lyckades jag faktiskt få lite motivation till skolan, blev klar med några uppgifter jag låg efter med och var ganska flitig på lektionerna.. kommer dock inte hålla i sig värst länge.

Efter skolan gick jag och klippte mig, det blev rätt mycket på längden för mina toppar var så himla slitna, sen tunna jag ur det och min frisör ville bara tunna ur mer och mer.. det ser bra ut så länge man bara tittar på håret men när man drar fingarna i det känns det förjävligt.. typ inget kvar :( tror jag blev av med ungefär 1/3 av mitt hår, ni skulle sett högen på golvet, den var inte att leka med!!

När jag var klar gick jag en sväng på Åhléns medan jag väntade på bussen, träffade Lina som väntade på samma buss så vi gjorde sällskap. Fick skjuts hem av hennes mamma och när vi hoppar ur bilen känner jag att jag inte har några nycklar hem. bra sandra! stannade hos grannarna en sväng tills mamma och pappa kom hem.

Klockan 7 åkte jag, Lina och hennes pappa ner till Hansjö för att spela badminton, 1½ timma och 2 set som jag båda förlorade.. tänkte kolla på paradise men dom lägger inte ut veckans avsnitt förns 23.00 ikväll och då planerar jag liksom att sova :(

När Lina och jag satt på bussen bestämde vi oss för att gå till körskolan tsm och plugga lite teori, äntligen har jag hittat nån som går på samma körskola och vill göra mig sällskap! Så på fredag ska vi ses, ta en fika och plugga som tokar, hihi.. när vi kommit hem ska vi gå till en tjej på våran gata som har en tatueringsstudio och kolla läget där, jag är ju nämligen sugen på en tatuering på armen och Lina ska väl också göra nån när hon har blivit vuxen ;)

Blev ett väldigt långt inlägg, har faktiskt hänt rätt mkt idag ju..
Nu ska jag dra på mig en ansiktsmask och kolla på Svensson Svensson, en bild på mitt hår (som knappt är kvar) kommer upp imorgon.
puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

du skulle ha gått till en frisör som lyssnar på vad du önskar ; )

2010-01-13 @ 13:07:27
URL: http://mthuresson.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi jaa. ska aldrig mer gå till någon annan än dig, min trogne vän! hon var utbildad på eskil btw. fnissss

2010-01-13 @ 21:14:14
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/
Postat av: matilda

haha vad hette hon? länge sen eller? ; )

2010-01-17 @ 20:01:32
URL: http://mthuresson.blogg.se/
Postat av: sandra

camilla... gick i trean när du gick i ettan :)

2010-01-17 @ 20:15:18
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0