Avatar

Jag och Ludwig var på Avatar 3D igår.. Jag har aldrig tyckt att den verkar bra men eftersom att alla som sett den sagt att den var så himla bra gav jag det en chans.. inget jag ångar! fyfan vad underbar den var.. alla figurer och färger, så fint! 

Fick för mig att han Jack faktiskt var riktigt snygg som en Avatar, men vågade liksom inte säga nåt för Ludde skulle säkert tycka att jag var dum i huvet.. men som räddning böjer sig Ludde mot mig och viskar "Är det bara jag, eller är han jävligt snygg som blå?" "hahaha jaa!". Inte bara jag som är dum.. men hallå! kroppen, tänderna, läpparna, kinderna, ögonen! MUMS




Kommentarer
Postat av: Kristin Olsson

Hahaha "jävligt snygg som blå" :P Men jag håller faktiskt med, men uttalandet var roligt! :P

2010-01-28 @ 22:15:44
Postat av: sandra

hahahha! men han sa ju så! :D

2010-01-28 @ 22:26:09
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0