skrattfnatt

jag och min homie sitter i korridoren och dunkar musik.. vi har haft en och samma lektion sen halv 9 imorse, så sjukt kul! nat.

Med alldeles för lite sömn inatt är jag och josefin på världens flumhumör.. vi hade precis picknick här i soffan med vårat godis från igår. En omgång med photobooth resulterade med världens apgarv som pågick i typ en kvart.. britt-marie som hade lektion här intill var tvungen att kolla vad som hände, när hon såg att det var jag och jossie suckade hon bara, vände på klacken och gick tillbaka igen.. Sandra och Ludwig kom ut från varsit klassrum och sa att alla i klassrummet hade skrattat för att vi garvade så mycket.. Känns kul att man kan glädja så många personer på en sån här dag! Jag har nog aldrig längtat så mycket till helg..

Om 30 min är det lunch, jag måste kila och ladda min dator.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0