monday dec 6

Long time, no see.

Tyvärr är jag ju mer inaktiv än aktiv när det gäller det här med att blogga, men det får ni helt enkelt ta och leva med :)

Lite har det nog hänt i mitt liv sen jag skrev sist...
Jag har hjälpt Josefin att flytta från Vingåker till Katrineholm (längtar som en tok efter att få se resultatet!)... Jag har bakat, pepparkakor och chokladbiskvier (som blev mindre fina, men mer goda) hihi... Jag har varit i Axelssonsbutiken och provjobbat någon timme, fått lite tider fram till jul... Jag har jobbat på lagret... Jag har kikat in i Lindas nya lya som var väldigt cute!... Jag har myst med min pojke... Jag har köpt såna där skor som trimmar rumpan och låren (Jossie, du ska aldrig mer få säga ett elakt ord om min rumpa! ;))... Jag har lagat massa tacos till familjen... Jag har myst med min pojke... Jag har varit på mysig middag hos pojkens mormor... Sen har jag myst lite med min pojke!

Nu ska jag sätta igång med ett litet projekt.. Återkommer senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0