hard work, work

Tjenixen!

Har inte så jätte mycket tid till bloggen nu för tiden... Förra veckan var jag på putte i parken med josefin, jessika och massa annat skönt folk, det var awesome förutom att det regnade dagarna i ända. Hoffmaestro och Melissa Horn var definitivt höjdpunkterna. Nu är jag hemma och förkyld som aldrig förr..

I går började jag jobba på Axelssons lager, rätt nice faktiskt. Förutom det har jag hängt med min baby hela dagarna. När jag kom hem i söndags hade han fixat med en grym middag till oss, och så fick jag en ros och en nalle av honom. så gulligt! <3

Efter jobbet imorgon ska jag åka till morfar och käka kräftor, får förhoppningsvis med mig Toni också. mys :)

Ska fixa mig nu och strax åka till plutten.
Så... nu har ni lite koll på mitt liv iaf ;) pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0