it's like that and that's the way it is

Jag skrev precis ett inlägg.. min mac (som förövrigt "aldrig hänger sig") hängde sig och jag fick starta om skiten.. så nu är inlägget borta och jag orkar inte skriva ett till, lika långt.

I torsdags blev det Harrys med förstöt hos Linda med massa schyssta brudar. lyckat!
Igår var det en mindre lyckad 18-års fest ute i forssjö. Som vi tröttnade ganska fort på och begav oss till krogen istället.
Idag är det påsk, strålande sol och +12 grader! UNDERBART

pusss


I TORSDAGS


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vilken ursnygg kjol!! var har du köpt den? Ha en toppen bra fredag!//Emma:D

2010-04-09 @ 16:21:11
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0